När du installerar SimpleSign POS visas det som en skrivare på din server eller klient. Från utskriftsvyn skickar du automatiskt alla avtal direkt till en extern enhet för signatur.
Digitalisera
Få en snabbare utcheckning och ta samtidigt ett stort kliv in i digitaliseringen av kundupplevelsen. All data som samlas in från ett digitalt dokument kan i realtid läsas av ledningen.
Kom igång på nolltid
Vårt dedikerade team hjälper dig att komma igång på nolltid. SimpleSign POS fungerar på alla enheter och surfplattor och lösningen kan enkelt integreras med de POS system du redan använder.
Digitalt arkiv
Från dag ett kommer du inte längre behöva bry dig om fysiska arkiv eller lagring. Alla dokument lagras på ett säkert sätt i ditt SimpleSign arkiv, endast en sökning bort.
Funktioner
Snabbare check-out
E-signaturer bidrar till en smidig och effektiv försäljningsprocess. Vår lösning tillåter dig att spender mindre tid på pappersarbete och mer tid på kunderna.
Professionellt bemötande
Vår lösning ger ett professionellt intryck och visar att ditt företag är modernt och värderar kundupplevelsen.
Färre bedrägerier
Öka säkerheten på de avtal som skrivs i butik genom att använda dig av BankID eller andra motsvarande ID lösningar i alla nordiska länder.
All data i realtid
Din data är alltid tillgänglig för hela organisationen. Med SimpleSign kan du registrera, spåra och hantera dina signerade dokument. På din Dashboard finner du data från varje butik och kassa.
Några som väljer SimpleSign
SimpleSign förenklar avtalshanteringen för flera välkända företag
Rapporter
Våra kunder rapporterar tre betydande förbättringar.
1%
Snabbare utcheckning
1%
Bättre översikt
1%
Förbättrad kundupplevelse
Enkelt att integrera
Integrera er befintliga ERP-programvara med SimpleSign POS.
Önskar du en anpassad integration? Prata med oss så hjälper vi dig!