Simple Sign är framtiden
Elektroniska signaturer är bra för att effektivisera interna processer. Du kan skapa attestkedjor, göra massutskick och dessutom erhålla säkrare nivå än tidigare. När du använder Simple Sign kan du som avsändare välja säkerhetsnivå (även kallad autentiseringsmetoden) som är lämplig för det specifika dokumentet.
Genom att du skickar avtal elektronisk till både e-post, mobilen eller surfplattor kan du inom några sekunder både skicka och få ett avtal signerat och returnerat. 
Vilka branscher använder elektroniska signaturer?
Idag är företag inom hela näringslivet beroende av elektronisk signering. Elektroniska signaturer är nu ett vanligt sätt att göra affärer, och du har antagligen använt dem när du öppnat ett bankkonto eller mottagit ett avtal.
Världen konverterar allt snabbare till elektroniska signaturer. Tiden för inspelade samtal, postade pappersavtal och PDF-skannade avtal är över. Att byta till Simple Sign har aldrig varit enklare, du är igång på minuter. Dessutom med en bättre lösning än tidigare.
Säljorganisationer, HR-avdelningar, detaljhandelsföretag, försäkringsbyråer, fastighetsföretag, banker är bara några av de branscher som redan älskar Simple Sign. Simple Sign har idag kunder i fler än 12 länder och inom de flesta branscher. 
Hur du kommer igång med Simple Sign!
För att komma igång med Simple Sign, skapar du bara ett gratis konto sedan är du direkt igång och kan skicka dina första avtal. När du utvärderat Simple Sign kan du sedan välja vilket typ av konto som skulle passa din verksamhet bäst.
Simple Sign fungerar för både små och större företag. Skulle ditt företag skicka färre än 6 avtal per år, kontakta oss så kan vi troligvis bjuda dig ett kostnadsfritt konto.
Vilken säkerhetsnivå är rimlig?
Många företag väljer en säkerhetsnivå som inte skapar några extra steg eller hinder för mottagaren, samtidigt som den upprätthåller stark bevisning. Med Simple Sign kan du själv välja vilken autentiserings nivå du önskar, e-signatur, Bank-ID, tvåstegsverifiering m.m.
Simple Sign lagrar GPS-koordinater, e-postadresser, personliga identiteter, IP-adresser, telefonnummer, datum och tidstämplar samt signaturer från alla som är anslutna parter till avtalen. 
Du kan i realtid följa vart i processen dina avtal är. När de öppnats, blir lästa, undertecknade m.m. Genom Simple Sign identifieras flera punkter som gör att du får en starkare bevisning om eventuell tvist skulle uppkomma mellan dig och dina mottagare. 

Kom igång direkt. Prova gratis!